Reklama

DB Brzdový kotouč 140 mm s ocelovým unašečem, 123g

Campagnolo DB Brzdový kotouč s duralovým unašečem DB brzdový kotouč Campagnolo AFS (Axial Fitting System, identický se Shimano Central Lock) o průměru 140/160 mm a šířce 1,85...
799 Kč
Doprava 110 Kč,Skladem
Doporučená nabídka CAMPAGNOLO ČR
Do obchodu
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (1)

DB Brzdový kotouč 140 mm s ocelovým unašečem, 123g

Skladem • 1 varianta110 Kč421 recenzíDalší informace
DB Brzdový kotouč 140 mm s ocelovým unašečem, 123g
DB Brzdový kotouč 140 mm s ocelovým unašečem, 123g

Popis produktu

Campagnolo DB Brzdový kotouč s duralovým unašečem DB brzdový kotouč Campagnolo AFS (Axial Fitting System, identický se Shimano Central Lock) o průměru 140/160 mm a šířce 1,85...

Parametry produktu

Výrobce
Průměr
140 mm

Parametry produktu

Výrobce
Průměr
140 mm

Popis produktu

Campagnolo DB Brzdový kotouč s duralovým unašečem

DB brzdový kotouč Campagnolo AFS (Axial Fitting System, identický se Shimano Central Lock) o průměru 140/160 mm a šířce 1,85 mm je vyroben z nerezové oceli a je uchycen na ocelovém 6-ti ramenném unašeči. Toto řešení nabízí ideální kompromis mezi tuhostí, hmotností a odvodem tepla vznikajícím při intenzivním brzdění.

Kotouč o průměru 140 mm je určen výhradně pro zadní brzdu tj. nelze jej umístit do předního brzdového třmenu.

Campagnolo kladlo veliký důraz na bezpečnost a z tohoto důvodu zvolilo kruhový tvar kotouče, který je z pohledu možného zranění nejbezpečnější. Zároveň zaoblilo hranu kotouče takovým způsobem, že v tuto chvíli lze považovat kotouče Campagnolo za ty nejbezpečnější na trhu.

  • POZNÁMKA: kotouč je nutné vyměnit, pokud se jeho šíře sníži na hranici 1,65 mm.
  • Kotouče jsou nabízeny v následujících průměrech: 140 mm (pouze pro zadní brzdový třmen při váze jezdce do 80 kg) a 160 mm (pro zadní i přední brzdový třmen).
  • Použité materiály: ocel
  • Hmotnost: 123 g (pro kotouč o průměru 140 mm), 157 g (pro kotouč o průměru 160 mm)
  • POZNÁMKA: brzdové kotouče Campagnolo jsou záměrně vyráběny tak, ze v nýtovaných spojích vykazují nepatrnou vůli (zjistitelnou pouze v případě, že se zabržděným kolem pohybujete na místě vpřed a vzad). Toto technické řešení označované firmou Campagnolo jako DFS (Disc Floating System) výrazně napomáhá k chlazení kotouče.

Pro dotažení závěrné matice brzdového kotouče použijte přípravek UT-BB130.

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.